13 września 2013

Warzywne kanapki

Jakiś czas temu miałam przyjemność organizować całkowicie wegańskie ognisko, jednak jak po każdej imprezie tego typu, tak i po mojej zostaje wiele resztek na następny dzień, i nigdy nie wiadomo co z nimi zrobić. Odkryłam, że sałatka wielowarzywna najlepiej (nawet lepiej niż sama) sprawdza się na ciepłych grzankach. Ponadto, że danie jest przepyszne, to jeszcze pięknie, kolorowo wygląda i cudownie pachnie :)


Do zrobienia sałatki użyłam :
  • pomidora
  • paprykę
  • sałatę lodową
  • kiszone ogórki
  • koperek
A do sosu vinaigrette :
  • oliwę
  • cytrynę
  • wodę
  • zestaw przypraw sałatkowych
Wszystkie składniki sałatki umyłam i pokroiłam w drobną kostkę a następnie razem wymieszałam. Natomiast wszystkie składniki sosu dokładnie razem zmieszałam, dobierając ich ilości metodą prób i błędów. Sałatkę polałam sosem, wymieszałam i już, gotowe :)

Bułeczki przekrojone na pół, zostały ogrzane w piekarniku, lekko posmarowane margaryną, a na to wyłożyłam sałatkę, i śniadanie gotowe :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz